Milák Kristóf hat számban indul a budapesti világkupán

Milák ott folytatja ősszel, ahol nyáron abbahagyta. A sportoló minden hétvégét versenyzéssel tölt majd októberben, a hónap elején sorra kerülő budapesti úszó világkupán pedig naponta két számot vállal. Ugyan a 200 pillangó most egy kissé háttérbe szorul, de bőven lehet válogatni a számok között: 400 gyors, 100 pille, 50 hát, 100 gyors, 100 hát, 200 gyors.

Az MTI helyszíni beszámolója szerint a férfi 200 méteres pillangóúszás világbajnoka hétfőn azon a sajtótájékoztatón beszélt terveiről, amelyen bejelentették, hogy a Viwa vitaminvíz arca lett.

Milák Kristóf, aki júliusban, a kvangdzsui világbajnokságon megdöntötte Michael Phelps világcsúcsát, elmondta, edzőjével, Selmeci Attilával Márton Richárdot választották edzőpartnernek, mert olyan személyt kerestek a csapatába, aki bírja vele a tempót, ugyanakkor jól kijönnek egymással és konfliktusoktól mentes a kapcsolatuk.

Ricsiben láttam, hogy emberileg és munkavégzésben el tudja érni azt, ami nekünk szükséges” – fogalmazott az úszó, aki jelezte, hogy Mártonnal már korábban is dolgoztak együtt.

Az Érdről idén a BHSE-hez igazolt sportoló elárulta, hogy a budapesti junior világbajnokság óta edz ismét. Hozzátette: komoly alapozással kezdték a munkát, amely tavaly, az ifjúsági olimpia miatt kimaradt a programjából. Ezúttal nemcsak a pillangóra koncentrál, hanem a másik két úszásnemére, a gyorsra és a hátra is.

Megerősítette, hogy rajthoz áll az október 4. és 6. között a Duna Arénában rendezendő világkupán, ahol minden nap két számban vállalta az indulást. Pontosan nem tudta megmondani, hogy milyen számokban, de azt határozottan kijelentette, hogy a 200 pillangó nem lesz köztük.

A további programjáról annyit közölt, hogy októberben minden hétvégét versenyzéssel fog tölteni, ezek világkupa-, illetve International Swimming League (ISL)-versenyek lesznek, sorrendben Budapesten, Berlinben, Dallasban és ismét a magyar fővárosban. A ISL-en Hosszú Katinka csapatának tagjaként fog szerepelni.

Mástól nem kaptam felkérést, én pedig kíváncsi voltam, hogy milyen lesz ez a kialakulófélben lévő verseny, ezért mondtam igent” – fűzte hozzá Milák, aki novemberben három hétre Japánba utazik majd edzőtáborozni, decemberben pedig rövidpályán csak az országos bajnokságon fog elindulni, a glasgow-i Eb-n nem.

„Megemelem a kalapom Kristóf előtt!” – nyilatkozta a New York Times-nak minden idők legeredményesebb úszója Michael Phelps, akinek rekordját 2009 óta először Milák Kristófnak sikerült felülmúlnia. Világbajnokunk nem csupán hihetetlen eredményével, de szerény, szimpatikus viselkedésével, őszinte nyilatkozataival lopta be magát nem csak a sportszeretők szívébe. A fiatal magyar úszó népszerűsége egyre nő, a világbajnokság óta szinte felrobbantak az internetes felületei.  Már szállóige a világcsúcs utáni mondata is:

„Ezt, mégis hogy csináltam, mert nem tudom….”.  Michael Phelps, ezt is tudta: „Megtörtént, mert volt egy kölyök, aki meg akarta csinálni, aki álmodott arról, hogy megcsinálja, aki rájött, hogyan lehet megcsinálni, aki addig dolgozott a technikáján, amíg az ilyen gyönyörű lett, és aki beletette azt az igazán, de igazán kőkemény munkát, ami ahhoz kell, hogy végül megdöntse ezt a csúcsot.”

Milák Kristóf nem bulikba jár, nem éjszakázik, nem igazán jut idő más szórakozásra sem, Milák Kristóf ÚSZIK. Edzője szerint, szerény, tudatos gyerek.  Tudatosan él, táplálkozik, iszik… a víz az élete.

A VIWA vitaminvizet gyártó cég ügyvezetője, Kaszás Attila szerint tökéletes találkozás az övék, hiteles, hogy a világbajnok ifjú úszó, Milák Kristóf lesz a VIWA vitaminvíz arca.   

A cég jelmondata ugyanis mindent elárul:

Igyál egészségeset!

„Ma nincs szükség a spanyolviaszra a világ „megváltásához”. Trendkövető, piacigénylő termékfejlesztésekkel megtalálhatjuk helyünket, lehetőségeinket a magyar és európai piacon. A vitaminvíz 7 évvel ezelőtt fogalomzavarnak tűnt, ma pedig már fogalom. Megtanítani a fogyasztónak hogy mi, miért éri meg neki és milyen pluszt hordoz? Ehhez kell hiteles márkanagykövet, aki a jövő generációjaként, a jövő termékének az arca lesz. Nem is választhatnánk jobbat, mint Milák Kristóf, 19 éves világbajnok úszót.” – mondta Kaszás Attila.

A fogalomzavarból fogalommá váló termék sikertörténete nem csak hazánkban, de a környező országokban is folytatódik – a nemzetközi piac után a hazai palackokon is megjelent az új szlogen „LOVE YOURSELF!”. A VIWA vitaminvizek bizonyították helyüket a piacon, a cég jövőbe mutató termékfejlesztésekkel elégíti ki a vásárlók igényeit. A tudatos vásárlói keresletnek a kereskedők is igyekeznek megfelelni, jelentősen tágítva ezzel a cég üzleti szegmensét, amivel további teret nyer a nemzetközi és hazai kereskedelmi, és vendéglátás szereplőinél. Épp úgy, ahogy a nagy hazai büszkeség, Milák Kristóf sportkarrierje is, így adva hitet a feltörekvőknek, a sportolóknak és sportrajongóknak. Múlt és jövő közötti hidat teremt ez az együttműködés.

 „Nagy örömünkre szolgál, hogy Milák Kristóf és a „The Path Sports Management” egy hosszútávú együttműködés keretében dolgozhat együtt a magyar piacon 7 éve piacvezető funkcionális vizeket gyártó Viwa Vitaminwater brand-el. Milák Kristóf világcsúcstartó, világbajnok úszó ma már a magyar sport meghatározó szereplője, csakúgy, mint a Viwa Vitaminwater a funkcionális víz piacán. Közös célunk, hogy Kristóf fiatalos lendületével, karizmájával és céltudatosságával hozzájáruljon a Viwa Vitaminwater által 7 éve megkezdett munkához, az innovatív, dinamikus márkát hiteles márkanagykövetként népszerűsítse. A sportolói márka felépítése összetett feladat, melynek csak egy része a sportolói teljesítmény, emellett elengedhetetlen a vonzó megjelenés és a piacképes életstílus, azt gondolom Kristóf esetében mindhárom pillér adott. Biztosak vagyunk benne, hogy ez a bejelentés egy gyümölcsöző munka kezdeti állomása, melyhez a professzionális háttér garancia mindkét fél részéről. Az együttműködés számos meglepetést, izgalmas elemet tartogat, amelyet örömmel mutatunk be a közvélemény számára!” – mondta dr. Bogdán Csaba, a cég társtulajdonosa.

Milák Kristóf, a VIWA vitaminvíz hiteles márkaképviselője, a jövő termékének arculatát képviseli.  Már sikeresek és bizonyítottak mindketten, de az igazi jövő még előttük áll.