Tarolt a Mester2es első évada

Nyári szünetre megy a Tippmix sportfogadási műsora.

Kiemelkedő első szezont zárt a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékének saját gyártású sorozata, a Mester2es, mintegy 800 ezres össznézőszámmal. A nemzeti lottótársaság által életre hívott exkluzív infotainment műsor első évada ezzel a kimagasló eredménnyel fordul majd rá az új szezonra szeptembertől, ahol már az első adásban meglepetésvendéggel várják vissza a nézőket. Az első évad máris kivívta a szakmai zsűri elismerését a Content+Marketing Awardson.

Hiánypótló sportfogadási műsorsorozat indult útjára márciusban a Tippmix márka új YouTube csatornáján. A Mester2es több szempontból is rendkívüli kezdeményezés a piacon, hiszen a Szerencsejáték Zrt. saját gyártású sportfogadási műsorával a nemzeti lottótársaság egyedülálló szolgáltatást biztosít játékosai számára, ezzel a fogadók a szórakoztató tartalmakon keresztül juthatnak plusz információhoz. Korábban még az sem fordult elő, hogy a műsorvezetői székben két hölgy foglal helyet, Berkesi Judit sportriporter, valamint László Ági, az online platformok egyik legismertebb és legaktívabban alkotó bloggere – közölte pénteken a Szerencsejáték Zrt.

A frissen indított Tippmix csatorna alig 3 hónap alatt közel 3,5 ezer feliratkozót szerzett, az első évadban megjelent 8 adás pedig mintegy 800 ezer lejátszást generált. A legnépszerűbb adásban Beregi Istvánnal, az MLSZ videóelemzőjével beszélgetett Berkesi Judit és László Ági, az epizód pedig több mint 91 ezer nézőt vonzott. A képzeletbeli dobogó második helyére a Nyíri Zoltánnal, az FTC ügyvezető alelnökével készült adás került, amely 89 ezer megtekintést generált, míg, a harmadik legnézettebb videóban az ikonikus exfutballistát, Torghelle Sándort faggatták a műsorvezetők, ami közel 85 ezer kattintást ért el.

A tabukat sem mellőző adások a fiatalok körében is kimagasló eredményt ért el, a teljes nézői bázis 22,7 százalékát a Z-generáció alkotja, a műsort figyelemmel követők 70,5 százaléka pedig 18 és 44 év közötti, és bár a műsort döntő többségében férfiak nézik, a női megtekintők is jelentős, közel 30 százalékos arányban követik a sorozatot.

Az egyedülálló műsor a szakma elismerését is kivívta, a Metser2-es a kilencedik alkalommal megrendezett Content+Marketing Award (CMA) ezüstjét hozhatta haza a márkacéllal született online videók és klipek kategóriában.

A Szerencsejáték Zrt. árbevételének 56%-át a sportfogadás adja, melynek több mint felét a labdarúgás teszi ki. A felmérések azt mutatják, hogy a milliós méretű sportfogadói kör tagjai szakmailag körültekintően követik a sporteseményeket, előzetesen és folyamatosan tájékozódnak a fogadásokkal kapcsolatos hírekről és adatokról, melyeknek birtokában eredményesebben fogadhatnak.

A Mester2es legközelebb szeptemberben jelentkezik, az új évadban pedig kiemelt figyelmet kap a katari labdarúgó-világbajnokság.

 

fotó: Szerencsejáték Zrt.