2025-től a VELUX Cégcsoport a Tour de France és a Tour de France Femmes avec Zwift hivatalos partnere lesz: a rangos kerékpárversenyek reflektorfénybe helyezik majd a piacvezető tetőablakgyártó vállalatot, hiszen a márka logója minden versenyző hátán megjelenik majd.
A cég napfény és friss levegő iránti szenvedélye most eljuthat a Tour de France rajongóihoz is világszerte, ugyanis 2024-ben a verseny közvetítése 1 milliárdos összesített televíziós nézettséget generált. Ezen kívül további 14 000 versenyző érkezik a világ minden tájáról, hogy részt vegyen az Étape du Tour de France-on, Európa legnagyobb kerékpárversenyén, amely szintén a VELUX Cégcsoporttal kötött partnerség keretein belül valósul meg, a versenyzők első kézből élvezhetik a napfényt és a friss levegőt a versenyzés során.
“A VELUX és a Tour de France is kiemelkedő példája annak, hogy hogyan lehet a hagyományt és az innovációt ötvözni. Osztozunk abban az értékben, hogy a siker a csapatmunkából, kitartásból és kiválóságból ered”
– mondta Lars Petersson, a VELUX Cégcsoport vezérigazgatója.
“Ez az együttműködés nagyszerűen illik a VELUX márkához, ugyanis teljes összhangban áll a márkaígéretünkkel, és remek lehetőséget kínál arra, hogy globális közönséghez eljuttassuk üzenetünket. Hatalmas potenciált látunk abban, hogy a Tour de France és a Tour de France Femmes avec Zwift eseményei alatt kapcsolatba lépjünk vásárlóinkkal és szakmai partnereinkkel, miközben népszerűsítjük a természetes fény és a friss levegő fontosságát az életünkben.”
Az együttműködés 2025-ben indul, és a Tour de France verseny 21 szakaszára, valamint a Tour de France Femmes avec Zwift verseny 9 szakaszára terjed ki. A férfi versenyt július 5.-27. között, a női versenyt pedig július 26. és augusztus 2. között rendezik meg.
„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy a VELUX Cégcsoportot, egy dán székhelyű nemzetközi vállalatot üdvözölhetünk a Tour de France férfi és női változatának partnerei között”
– mondta Yann Le Moënner, az ASO ügyvezető igazgatója.
„A VELUX Cégcsoporttal osztozunk az innováció kultúrájában, a helyi gyökerekben és az ambícióban, hogy pozitív hatást gyakoroljunk az emberekre, bárhol is járunk. Az összefogás logikus döntés volt, és izgatottan várjuk, hogy a VELUX márka segítségével minden versenyzőt új fényben mutathassunk be.”
Az együttműködés részletei
A partnerség keretében a VELUX márkajele a versenyzők mezén, a versenyszámukkal együtt hátul fog megjelenni. A VELUX Cégcsoport emellett a híres Lantern Rouge-hoz is csatlakozik, így támogatva a verseny utolsó versenyzőjét a futam összesített értékelésében. A vállalat e márkamegjelenések által a Tour de France, a Tour de France Femmes avec Zwift és az Etape du Tour de France közelgő versenyein „minden versenyző mögé áll”, legyenek azok profik vagy amatőrök.
Az A.S.O.-ról
Az Amaury Sport Organisation egy olyan vállalat, amely a legkiemelkedőbb nemzetközi sportesemények tulajdonosa, tervezője és szervezője. A „nem stadion” eseményekre specializálódva, a vállalat belső szakértelemmel bír a sportesemények szervezésében, médiával és értékesítéssel kapcsolatos területeken. Az A.S.O. évente 250 versenynapot szervez, 36 országban 100 eseménnyel. Az A.S.O. 5 nagy sportágban vesz részt, köztük a kerékpározásban a Tour de France, az autósportban a Dakar, a tömegrendezvényekben a Schneider Electric Marathon de Paris, a golfban a Lacoste Ladies Open de France és a vitorlázásban rangos versenyek képeinek gyártásával és terjesztésével. Az Amaury Sport Organisation a L’Equipe újság tulajdonosa, az Amaury Group média- és sportcsoport leányvállalata.
További információ a Tour de France-ról: LeTour.fr
További információ a Tour de France avec Femmes avec Zwift-ről: LeTourfemmes.fr