Bemutatták a Fradi új kollekcióját – fotók

A Groupama Aréna VIP Lounge termében exkluzív sajtóesemény keretében mutatkozott be az FTC és a Retro Jeans közös új kollekciója.

Augusztus 27-én pénteken kora délután a Groupama Aréna VIP Lounge termében exkluzív sajtóesemény keretében mutatkozott be a zöld-fehérek vadonatúj Fradi x Retro Jeans kollekcióját – közölte a klub.

Nyolc labdarúgó és vezetőedző mutatta be, hogyan áll rajtuk az új formaruha. Az esemény díszvendége volt az FTC elnökeKubatov Gábor, valamint Fekete Imre, a Retro Jeans kreatív igazgatója.

A Retro Jeans 2001-ben nyitotta első üzletét, mint denim lifestyle márka, ruhákat, kiegészítőket kínálva mindkét nem számára. Az elmúlt 20 év alatt Magyarország egyik vezető divatmárkája lett és a Közép-európai sikeres terjeszkedéssel, összesen 6 országban, több mint 50 üzlettel vannak jelen. A márka fő inspirációs forrását az alapító-tulajdonos által kedvelt vintage amerikai hangulat adta. Ennek eredményeként a korszakot tükröző stílusjegyekkel, anyagokkal, grafikákkal indult útjára a Retro Jeans. Az évek során a márka attitűdjére inspirációk sokfélesége hatott, mérföldkőnek számít az olasz tervezők vonalvezetésének megjelenése. A Retro Jeans nagy hangsúlyt fektet az anyagok különleges előállítására, legyen az egy erősen mosott farmer vagy egy finoman kezelt póló. A legnagyobb örökségét erős identitása jelenti, mely a dupla R logóban köszön vissza. A két ikonikus betű egymásnak hátat fordítva tekint vissza a múltba és határozza meg a jövőt. Sikerét az évek alatt gondosan felépített változatos és széles kollekcióinak köszönheti, melyekben helyet kapnak a divat termékek mellett a kényelmes, sportos darabok, illetve az is megtalálja számítását, aki kiváló minőségű farmereket keres.

A most bemutatott FTC x Retro Jeans kollekció egy újabb mérföldkő a márka életében, hiszen egy kollaborációról van szó két ikonikus magyar brand között.

A Ferencvárosi Torna Club kiemelkedő sporteredményei mellett a Club merchandise területén is úttörő szerepet vállal, hiszen hazai viszonylatban páratlan együttműködéssel kedvez a szurkolóknak.

Az FTC és a Retro Jeans együttműködése a tradíciót és napjaink divatirányzatát ötvözi. A kollaboráció keretében a két hazai brand új szintre emeli a szurkolói életformát azáltal, hogy a sportot kedvelő közönség a mindennapokban a ruházatukon is kifejezhetik elköteleződésük jelképét.

A trendeket követve igazi kuriózumnak számít európai szinten is az együttműködésben megvalósuló denim kollekció bevezetése.

A kollaboráció két részből áll, uniform a csapatnak és a stábnak, amely smart casual öltözékekből áll és a Fradi nívójához, eredményeihez méltó megjelenést biztosít. Valamint egy szélesebb szurkolói kollekcióból, melynek darabjai között minden szimpatizáns megtalálhatja a kedvére valót.

A teljes kollekció, amely 29 különböző termékből áll, augusztus 27-től kapható online a shop.fradi.hu oldalon, és a Retro Jeans oldalán ITT. Augusztus 28-tól a kiemelt Retro Jeans üzletekben (Westend, Aréna, Árkád, Dunakeszi, Győr), és a Fradi Shopban is elérhetőek lesznek a termékek.

fotók: Sportmenü / Kárpáti Balázs